Asiakaspalvelu
Yleisiä kysymyksiä:
Tilauksen palautus Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin saatuaessa. Kaikkien etikettien ja merkintöjen tulee olla paikoillaan. Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista.
Alusvaatteita (sukat, alushousut jne.), kauneustuotteita (meikki, ripset), hygieniatuotteita (hammasharjat / partahöylän terät), selkätukia / korsetteja ei voi vaihtaa tai palauttaa.
Palautusosoite: Sinulla on 60 päivää aikaa palauttaa tuote meille sen vastaanottamispäivästä lähtien. Tuotetta ei saa käyttää ja kaikki pakkaukset/tuotepakkaukset on palautettava.
Merkitse palautus tilausnumerollasi. Meillä ei ole mahdollisuutta vastaanottaa palautuksia ”suositeltu kirje” -tyypin mukaisesti, koska se edellyttää manuaalista noutoa postiviranomaisilta.
Palautusosoite (ei käyntiosoite):
Stores For You AB c/o Almroth Malmgatan 25
60223 Norrköping
RUOTSI
Missä tilausvahvistukseni on? Vastaus: Tarkista roskapostikansiosi, se voi joskus päätyä sinne vahingossa!
Milloin Klarna-laskuni tulee? Vastaus: Klarna-lasku tulee yleensä noin 1-4 päivää ennen tilauksesi toimitusta, noin 1 viikon sisällä.
Onko teillä mitään toimituskustannuksia? Ei, tarjoamme maailmanlaajuisesti ilmaisen toimituksen kaikille tuotteillemme.
Ota yhteyttä
Vastaamme ja ratkaisemme kaikenlaisia kysymyksiä, joita sinulla asiakkaana on tuotteistamme ja toimituksistamme. Palaamme mahdollisimman pian arkipäivisin. Liitä aina tilausnumerosi mukaan. Sähköposti: kundtjanst@sparnets.com
HUOM! Kirjoita viestisi englanniksi!